banner

A cumpagnia di Wenzhou ChangHong Printing Machinery Co., Ltd. hè specializata in a fabricazione è a fornitura di macchine di stampa flessografica d'alta qualità per risponde à e diverse esigenze di i nostri clienti.Offriamu una larga gamma di macchine di stampa flexografica cuncepite per stampà diverse leipr alta velocità.E nostre macchine sò dispunibuli in diverse cunfigurazioni basate nantu à i bisogni di u cliente, cumpresi diversi livelli d'automatizazione, larghezze web è velocità di stampa.
In u 2022, in risposta à a dumanda di u mercatu, a filiale ChangHong hè stata stabilita in Fuding, Fujian, pruducia principalmente presse da stampa flexo Gearless per risponde à i bisogni di i gruppi più altu è permette a segmentazione di u produttu.
Furnemu ancu servizii d'installazione è post-vendita per assicurà chì i nostri clienti ricevenu una furmazione curretta è un supportu per operare in modu efficiente cù e so novi macchine.I nostri tecnichi sperimentati sò dispunibuli 24/7 per risolve qualsiasi prublemi tecnichi o offre una guida in u funziunamentu è u mantenimentu di a macchina.
Cù u nostru focu annantu à l'innuvazione è a prestazione affidabile, avemu diventatu una marca di fiducia in l'industria cù clienti soddisfatti in u mondu.Ci sforzemu di furnisce a più alta qualità di a Macchina di Stampa Flexo per aiutà i nostri clienti à ottene una qualità di stampa eccezziunale, produtividade è prufittuità.
nutizie 8


Tempu di Postu: Apr-03-2023