banner

Stampa flexohà bisognu di stampà punti è linee solide à u stessu tempu.Chì ci hè a durezza di a cinta di muntatura chì deve esse sceltu?
A. Cinta dura
B.Tape neutru
C.Tape Soft
D.Tutti i sopra
Sicondu l'infurmazioni furnite da Feng Zheng, un ingegnere senior di u dipartimentu di cinta industriale di 3M, in u "Stampa FlexoTecnulugia Manager Training" sponsorizata da "CI FLEXO TECH", nastro bifacciale cù durezza intermedia hè più adattatu per stampà punti è in situ à u stessu tempu.
In più di i materiali promozionali cummirciali publicati da tesa in a rivista "CI FLEXO TECH", a durezza neutra è vicina, eccettu per a cinta super soft è super dura à doppia faccia, pò esse cumplettamente i requisiti di u tema.
Liu Jungang, Direttore Tecnicu di Shanghai Ziquan Flexo Printing, publicatu in u 10u numeru di "Tecnulugia di Stampa" in u 2011, "Precauzioni in u Prucessu di Prodotti di Imballaggio Soft" Quandu si stampa nantu à u pianu di stampa, per piglià in contu l'effetti di stampa. di i dui, neutru o neutru piastra duru nastri muntatura deve esse usatu.
Pò esse vistu chì l'intenzione originale di e risposte A è C hè una cinta super duru è super suave à doppia faccia.Se capisci stu modu, sceglite B.

https://www.chprintingmachinery.com/ci-flexo-printing/
https://www.chprintingmachinery.com/ci-flexo-printing/

Tempu di Postu: 05-Jan-2022