banner

Chì sò i standard di qualitàstampa flexopiatti?

1.Thickness coerenza.Hè un impurtante indicatore di qualità di a piastra di stampa flexo.U spessore stabile è uniforme hè un fattore impurtante per assicurà l'effettu di stampa di alta qualità.Differenti spessori causanu prublemi di stampa cum'è un registru di culore imprecisu è una pressione di layout irregolare.

2.A prufundità di embossing.U requisitu di altezza per l'embossing durante a fabricazione di piastra hè generalmente 25 ~ 35um.Se l'embossing hè troppu pocu, a piastra serà brutta è i bordi seranu elevati.Se u embossing hè troppu altu, pruvucarà bordi duri in a versione di linea, pinholes in a versione solida è effetti di bordu evidenti, è ancu causanu u embossing per colapsà.

3.Residual solvent (spots).Quandu a piastra hè secca è pronta per esse eliminata da u secadoru, assicuratevi di guardà i spots.Dopu chì a piastra di stampa hè stata lavata, una volta chì u liquidu di risciacamentu hè lasciatu nantu à a superficia di a piastra di stampa, i spots appariscenu per l'asciugatura è l'evaporazione.Spots ponu ancu appare nantu à a mostra durante a stampa.

4.A durezza.U passu post-esposizione in u prucessu di fabricazione di piastra determina a durezza finale di a piastra di stampa, è ancu a resistenza di a piastra di stampa è a resistenza à i solventi è à a pressione.

I passi per verificà a qualità di u pianu di stampa

1.Prima, verificate a qualità di a superficia di u pianu di stampa per vede s'ellu ci sò scratch, danni, creses, solventi residuali, etc.

2.Verificà s'ellu a superficia è u reversu di u mudellu di u pianu sò curretti o micca.

3.Measure u gruixu di u platu di stampa è l'altezza di u embossing.

4.Measure a durezza di u pianu di stampa

5.Touch a superficia di u platu ligeramente cù a manu per verificà a viscosità di u platu

6.Check the dot shape with a 100x magnifing glass

-------------------------------------------------- --- Fonte di riferimentu ROUYIN JISHU WENDA

图片1
28cef5b0-a88f-48a1-ac5b-50b3f7159128

Semu quì per aiutà vi successu

Rui'an Changhong Printing Machinery Co., Ltd

Una sucietà prufessiunali di fabricazione di macchine di stampa chì integra a ricerca scientifica, a fabricazione, a distribuzione è u serviziu.


Tempu di post: 16-mar-2022