banner

U bloccu di e cellule di rulli anilox hè in realtà u tema più inevitabbile in l'usu di rulli anilox,E so manifestazioni sò divisi in dui casi: u bloccu di a superficia di u rulli anilox (Figura.1) è u bloccu di e cellule di rulli anilox (Figura.2).

dwsg
aszxdcfvgbn

Figura .1

Figura .2

Un sistema tipicu di tinta flexo hè custituitu da una camera d'inchiostro (sistema di alimentazione d'inchiostro chjusu), rullu anilox, cilindru di piastra è sustrato, Hè necessariu stabilisce un prucessu di trasferimentu stabile di tinta trà a camera di tinta, cellule di rulli anilox, a superficia di stampa. punti di piastra è a superficia di u sustrato per ottene stampe d'alta qualità.In questu percorsu di trasferimentu di tinta, a velocità di trasferimentu di tinta da u rotulu anilox à a superficia di a piastra hè di circa 40%, u trasferimentu di tinta da a piastra à u sustrato hè di circa 50%, si pò vede chì un tali trasferimentu di percorsu di tinta ùn hè micca un trasferimentu fisicu simplice, ma un prucessu cumplessu chì include u trasferimentu di tinta, l'asciugatura di l'inchiostro è a redissoluzione di l'inchiostro;Siccomu a velocità di stampa di a macchina di stampa flexo hè sempre più veloce, stu prucessu cumplessu ùn solu diventerà più è più cumplicatu, ma ancu a freccia di fluttuazioni in a trasmissione di u percorsu di tinta diventerà più veloce è più veloce;I requisiti per e proprietà fisiche di i buchi sò ancu sempre più alti.

I polimeri cù un mecanismu di cross-linking sò largamente usati in tinta, cum'è poliuretanu, resina acrilica, etc., per migliurà l'adesione, a resistenza à l'abrasione, a resistenza à l'acqua è a resistenza chimica di a capa di tinta.Siccomu a rata di trasferimentu di tinta in e cellule di rulli anilox hè solu 40%, vale à dì, a maiò parte di l'inchiostru in e cellule hè in realtà stà in u fondu di e cellule durante tuttu u prucessu di stampa.Ancu s'è una parte di a tinta hè rimpiazzata, hè faciule fà chì a tinta sia cumpletata in e cellule.A resina cross-linking hè fatta nantu à a superficia di u sustrato, chì porta à u bloccu di e cellule di u rollu anilox.

Hè faciule capisce chì a superficia di u roller anilox hè bluccata.In generale, u roller anilox ùn hè micca utilizatu in modu improperu, perchè a tinta hè guarita è cruciata nantu à a superficia di u roller anilox, risultatu in u bloccu.

Per i pruduttori di rotuli anilox, a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia di rivestimentu di ceramica, a migliione di a tecnulugia di l'applicazioni laser, è a migliione di a tecnulugia di trattamentu di a superficia ceramica dopu l'incisione di rotuli anilox ponu riduce l'otturazione di e cellule di rotulu anilox.Attualmente, i metudi cumunimenti usati sò di riduce a larghezza di u muru di a rete, di migliurà a liscia di u muru internu di a rete, è di migliurà a compattezza di u revestimentu ceramicu..

Per l'imprese di stampa, a velocità di secca di l'inchiostro, a risolubilità è a distanza da u puntu di squeegee à u puntu di stampa pò ancu esse aghjustate per riduce u bloccu di e cellule di rulli anilox.

Currusioni

A corrosione si riferisce à u fenomenu di protrusioni puntuali nantu à a superficia di u rullu anilox, cum'è mostra in a Figura 3. A corrosione hè causata da l'agenti di pulizia chì infiltranu a strata di fondu longu u spaziu di ceramica, corrodendu u roller di basa di metallu di fondu, è rompendu. strata ceramica da l'internu, causannu danni à u roller anilox (Figura 4, Figura 5).

lkjhg

Figura 3

afdsf

Figura 4

dfgd

Figura 5 corrosione sottu u microscope

I mutivi di a furmazione di corrosione sò i seguenti:

① I pori di u revestimentu sò grandi, è u liquidu pò ghjunghje à u roller di basa à traversu i pori, causendu a corrosione di u roller di basa.

② Usu à longu andà di agenti di pulizia cum'è acidi forti è alcali forti, senza doccia puntuale è asciugatura à l'aria dopu l'usu.

③ U metudu di pulizia hè sbagliatu, soprattuttu in a pulizia di l'equipaggiu per un bellu pezzu.

④ U metudu di almacenamiento hè sbagliatu, è hè guardatu in un ambiente umitu per un bellu pezzu.

⑤ U valore di pH di l'inchiostro o l'additivi hè troppu altu, soprattuttu l'inchiostru à l'acqua.

⑥ U rullu anilox hè affettatu durante u prucessu di stallazione è di disassemblamentu, risultatu in u cambiamentu di u spaziu di a capa ceramica.

L'operazione iniziale hè spessu trascurata per via di u longu tempu trà l'iniziu di a corrosione è l'eventuali danni à u rollu anilox.Dunque, dopu avè truvatu u fenomenu di bagging di u roller anilox ceramicu, duvete cuntattà u fornitore di roller anilox ceramicu in tempu per investigà a causa di l'arcu.

Scratchs circonferenziali

Scratches of anilox rolls sò i prublemi più cumuni chì afectanu a vita di anilox rolls.figura 6Hè perchè e particeddi trà u roller anilox è a lama di u duttore, sottu à l'azzione di pressione, rompe a ceramica di a superficia di u roller anilox, è apre tutti i muri di maglia in a direzzione di stampa di stampa per furmà un groove.U rendimentu nantu à a stampa hè l'apparizione di linee più scure.

asdfghj

Figura 6 Roll Anilox cù scratch

U prublema core di i scratchs hè u cambiamentu di a prissioni trà a lama di u duttore è u roller anilox, cusì chì a prissioni originali face-to-face diventa a prissioni lucale di u puntu;è l'alta velocità di stampa face chì a pressione aumentà bruscamente, è u putere distruttivu hè stupente.(figura 7)

sadfghj

Figura 7 graffii severi

Scratch generali

graffi minori

In generale, secondu a velocità di stampa, i scratchs chì affettanu a stampa seranu furmati in 3 à 10 minuti.Ci sò parechji fatturi chì cambianu sta pressione, principarmenti da parechji aspetti: u roller anilox stessu, a pulizia è u mantenimentu di u sistema di u duttore, a qualità è a stallazione è l'usu di u duttore, è i difetti di disignu di l'equipaggiu.

1.u roller anilox stessu

(1) U trattamentu di a superficia di u roller anilox di ceramica ùn hè micca abbastanza dopu à l'incisione, è a superficia hè rugosa è faciule per scratch the scraper è a lama di u scraper.

A superficia di cuntattu cù u roller anilox hà cambiatu, aumentendu a prissioni, multiplicà a prissioni, è rompe a maglia in u statu di l'operazione d'alta veloce.

A superficia di u roller embossed forma scratch.

(2) Una linea di lucidatura prufonda hè furmata durante u prucessu di lucidatura è fine.Questa situazione generalmente esiste quandu u rollu anilox hè furnitu, è a linea ligeramente pulita ùn affetta micca a stampa.In questu casu, a verificazione di stampa deve esse realizata nantu à a macchina.

2.a pulizia è mantenimentu di u sistema di lama duttore

(1) Sia u nivellu di a lama di u duttore di a camera hè corretta, una lama di u duttore di a camera cù un livellu poviru causarà una pressione irregolare.(figura 8)

sujk

Figura 8

(2) Sia chì a camera di a lama di u duttore hè mantenuta verticale, a camera di tinta non verticale aumenterà a superficia di cuntattu di a lama.Seriu, darà direttamente danni à u roller anilox.Figura 9

csdvfn

Figura 9

(3) A pulizia di u sistema di a lama di duttore di a camera hè assai impurtante, impedisce chì l'impurità entre in u sistema di inchiostru, appiccicate trà a lama di duttore è u rullu anilox.risultatu in cambiamenti di pressione.A tinta secca hè ancu assai periculosa.

3.L'installazione è l'usu di a lama di duttore

(1) Installa a lama di duttore di a camera currettamente per assicurà chì a lama ùn hè micca dannata, a lama hè dritta senza onde, è hè perfettamente cumminata cù u supportu di lama, cum'è

Comu mostra in a Figura 10, assicuratevi di mantene a pressione ancu nantu à a superficia di u roller anilox.

fdsfsd

Figura 10

(2) Aduprate scrapers d'alta qualità.L'acciaio scraper d'alta qualità hà una struttura molekulari stretta, cum'è mostra in Figura 11 (a), dopu l'usura I particeddi sò chjuchi è uniformi;a struttura molekulari di l'acciaio scraper di bassa qualità ùn hè micca abbastanza stretta, è i particeddi sò grossi dopu l'usura, cum'è mostra in a Figura 11 (b).

dsafd

Figura 11

(3) Sustituite u cuteddu di lama in tempu.Quandu si rimpiazza, fate attenzione à prutege u filu di u cuteddu da esse sbattutu.Quandu cambiate un numeru di linea differente di u roller anilox, duvete rimpiazzà u cuteddu di lama.U gradu di usura di u rullu anilox cù diversi numeri di linea hè inconsistente, cum'è mostra in a Figura 12, a stampa di manca hè u screnu di u numeru di linea bassa Grinding of the blade knife in blade knife. a destra mostra a cundizione di a faccia di l'estremità usurata di u rullu anilox di alta linea à u cuteddu di lama.A superficia di cuntattu trà a lama di u duttore è u rullu anilox cù livelli di usura incompatibile cambia, causendu cambiamenti di pressione è graffi.

vcds

Figura 12

(4) A prissioni di u squeegee deve esse ligera, è a prissioni eccessivu di u squeegee cambierà l'area di cuntattu è l'angulu di u squeegee è u roller anilox, cum'è mostra in Figura 13. Hè facilitu per entrain impurities, è l'entrained. impurità pruvucarà scratch dopu à cambià a prissioni.Quandu s'utilice una pressione irragionevule, ci saranu coda di metallu purtata nantu à a sezione trasversale di u scraper rimpiazzatu Figura 14. Una volta caduta, si chjappà trà u scraper è u roller anilox, chì pò causà scratch in u roller anilox.

cdscs

Figura 13

sdfghj

Figura 14

4.i difetti di disignu di l 'apparecchiatura

I difetti di cuncepimentu pò ancu causà scratch per esse facilmente, cum'è una discrepanza trà u disignu di u bloccu di tinta è u diametru di u rollu anilox.U disignu irragionevule di l'angolo di squeegee, l'incongruenza trà u diametru è a lunghezza di u roller anilox, etc., portanu fatturi incerti.Pò esse vistu chì u prublema di scratch in a direzzione circunferenciale di u rollu anilox hè assai cumplicatu.Fighjendu attente à i cambiamenti in a pressione, a pulizia è u mantenimentu à u tempu, a scelta di u scraper ghjustu, è l'abitudini di u funziunamentu boni è ordinati ponu alleviate assai u prublema di scratch.

Collissione

Ancu se a durezza di a ceramica hè alta, sò materiali fragili.Sottu à l'impattu di a forza esterna, a ceramica hè faciule di caduta è pruduce pits (Figura 15).In generale, i bumps si verificanu quandu si caricanu è scaricanu i rulli anilox, o l'arnesi di metallu cascanu da a superficia di u rollu.Pruvate di mantene l'ambiente di stampa pulito, è evite micca di stacking picculi pezzi intornu à a stampa, soprattuttu vicinu à a tavula di tinta è u rullu anilox.Hè cunsigliatu di fà un bonu travagliu di anilox.Prutezzione propria di u rullu per impediscenu i picculi oggetti di caduta è collisione cù u rullu anilox.Quandu si carica è scaricate u roller anilox, hè cunsigliatu di imbulighjà cù una tappa protettiva flexible prima di l'operazione.

fdsfds

Figura 15


Tempu di Postu: Feb-23-2022