banner

Macchina di stampa flexografica satellitare, chjamata macchina di stampa flexographic satellitare, cunnisciuta ancu com'èPress Flexo à impression centrale, nome cortuCI Flexo Press.Ogni unità di stampa circundanu un rullu d'impressione cintrali cumuni, è u sustrato (carta, film, tela non-tessuta o tela) hè strettu imballatu nantu à a superficia di u rullu d'impressione centrale, A velocità lineale di a superficia di u sustrato è u rullu di stampa centrale hè coherente.Quandu i dui sò relativamente stazionarii, u materiale di stampa gira cù u roller impressing centrale.Quandu passanu per ogni unità di stampa, u rullu di piastra di stampa è u rullu impressiunanti stampa stampa, stampa completa in un culore.U roller Impression cintrali gira, u sustrato passa per tutte e unità di stampa, è i rulli di piastra di ogni unità di stampa sò disposti in modu ordinatu secondu a distribuzione di u culore di u mudellu, è a stampa di registru di ogni unità di stampa di culore hè cumpletata.

Nant'à una stampa flexografica satellitare, un rullu di pressa hè generalmente equipatu prima chì u sustrato entre in u rollu di u centru di imballaggio, è cù un grande angolo di imballaggio di quasi 360 °, ùn ci hè micca un sliding relative trà u sustrato è u rullu di embossing centru, cusì hè ùn hè micca faciule di stende è deformà.Per quessa, i vantaghji di a macchina di stampa flexografica satellitare sò una sovrastampa precisa è rapida (in particulare per a stampa d'oru è d'argentu, chì pò esse ottenuta senza ochji fotoelettrici), velocità di stampa veloce è bassa rata di rifiutu, è per filmi più sottili è più flessibili. sustrati hè più vantaghju.In ogni casu, perchè ogni gruppu di culore sparte u rollu di embossing cintrali, è a linea di alimentazione trà i gruppi di culore hè corta, hè difficiule di organizà una unità di secca longa.Per quessa, a capacità di siccazione di a stampa perimetrale di a pagina completa o l'inchiostru trà i culori di vernice hè un pocu inferjuri à l'effettu di stampa flexo di unità.

In generale, u numeru di gruppi di culore di stampa di stampa flexographic satellitari hè più di quattru culori, sei culori è ottu culori, è a larghezza di circa 1300 mm hè più cumuna.E caratteristiche di a stampa flexografica satellitare sò i seguenti:

① U sustrato hè stampatu nantu à u rotulu senza piantà, è a stampa multicolore pò esse cumpletata da un passu à traversu u rullu centrale di embossing.

② Alta precisione di registrazione, finu à ± 0,075 mm.

③U diametru di u rullu centrale di embossing hè più grande.Sicondu u numeru di gruppi di culore, u diametru hè trà 1200 è 3000mm.Durante a stampa, l'area di cuntattu di u roller d'impressione cintrali pò esse cunsiderata cum'è un pianu, chì hè quasi a qualità di stampa di u round flattening.À u listessu tempu, perchè u cilindru di embossing cintrali hè cuntrullatu da a temperatura constante, hè di bonu aiutu per u cuntrollu di a pressione di stampa.

④ A gamma di applicazioni di materiali di stampa hè assai larga.Pò stampà carta fina è carta grossa (28-700 g/㎡), è pò ancu stampà materiali di stampa assai sottili è flessibili basati in film, cumpresu BOPP (allungamentu bidirezionale) in film plastichi.Polipropilene espansu), HDPE (polietilene d'alta densità), LDPE (polietilene di bassa densità), nylon, PET (tereftalato di polietilene), PVC (clorur di polivinile), è foglia d'aluminiu, etc., ponu esse ottenuti un megliu effettu di stampa.

⑤Alta velocità di stampa, in generale finu à 250-400 m / min, finu à 800 m / min, soprattuttu adattatu per grandi lotti è ordini longu di stampa unica.

⑥ A distanza trà i culori hè corta, in generale 550-900mm, u tempu d'aghjustamentu è di sovrastampa hè cortu, è i rifiuti di materiale sò chjuchi。

⑦ U cunsumu d'energia hè più bassu di quellu di u tipu di unità.Pigliendu u mudellu d'asciugatura di riscaldamentu elettricu di 8 culori 400m / min cum'è un esempiu, a putenza di secca hè di circa 200kW, mentre chì u tipu di unità flexo generalmente richiede circa 300kW.

⑧ U ciclu di fabricazione di piastra hè cortu.U ciculu di fabricazione di piastra di un settore di platti di stampa in rotocalco multicolore hè di 3 à 5 ghjorni, mentre chì u ciculu di produzzione di piastra flessografica hè solu da 3 à 24 ore.

A macchina di stampa flexografica satellitare hè stata largamente usata in l'imballaggio è a stampa per via di a so bona qualità di stampa, alta efficienza è bona stabilità, soprattuttu adattata per i prudutti cù grandi batch, esigenze di alta precisione è grande flessibilità di materiali di stampa.

Machine à imprimer Flexo CI Gearless à 8 couleurs à haute vitesse

 

  • Doppia stazione di svolgimentu
  • Sistema di stampa servo cumpleta
  • Funzione di pre registrazione
  • Funzione di memoria di menu di produzzione
  • Avviate è chjude a funzione di pressione automatica di embrague
  • Funzione di regulazione automatica di a pressione in u prucessu di stampa accelerà
  • Sistema di furnimentu di inchiostro quantitativo di a camera di duttore
  • u cuntrollu di a temperatura è l'asciugatura centralizzata dopu a stampa
  • EPC prima di stampà
  • Hà a funzione di rinfrescante dopu a stampa
  • Doppia stazione di avvolgimento.

 

Macchina di stampa CI di 8 culori per u saccu tessutu

 

  • L'introduzione di a macchina è l'assorbimentu di a tecnulugia europea / a fabricazione di prucessu, supportu / cumpletu funziunale.
  • Dopu avè muntatu a piastra è a registrazione, ùn hè più bisognu di registrazione, migliurà u rendiment.
  • A machina prima piastra muntatura, funzione pre-trapping, à esse compie in anticipu prepress trapping in u più cortu tempu pussibule.
  • A macchina hè dotata di ventilatore è riscaldatore, è u riscaldatore hà impiegatu un sistema di cuntrollu di temperatura cintrali.
  • Quandu a macchina ferma, a Tensione pò esse mantinuta, u sustrato ùn hè micca un cambiamentu di deviazione.
  • U fornu d'asciugatura individuale è u sistema di ventu friddu pò impedisce in modu efficace l'adesione di tinta dopu a stampa.
  • Cù precisione strutturale, operazione faciule, mantenimentu faciule, altu gradu d'automatizazione è cusì, solu una persona pò operà.

 

Macchina di stampa CI ecunomica

 

  • Metudu: Impressione centrale per una megliu registrazione di u culore.Cù a cunfigurazione di l'impressione cintrali, u materiale stampatu hè supportatu da u cilindru, è migliurà assai a registrazione di u culore, soprattuttu cù materiali estensibili.
  • Struttura: In ogni casu pussibule, i pezzi sò cumunicati per a dispunibilità è u disignu resistenti à l'usura.
  • Asciugatrice: Asciugatrice à u ventu caldu, cuntrollu di temperatura automaticu, è fonte di calore separata.
  • Lama di duttore: Assemblea di tipu di lama di duttore di camera per stampa ad alta velocità.
  • Trasmissione: Superficie di l'ingranaggio dura, Motore di Decelerate di alta precisione, è i buttoni di codificatore sò posti nantu à u chassis di cuntrollu è u corpu per a cunvenzione di l'operazione.
  • Rewind: Micro Decelerate Motor, drive Magnetic Powder and Clutch, cù PLC cuntrollu di stabilità di tensione.
  • Gearing di u cilindru di stampa: a lunghezza di ripetizione hè 5MM.
  • Frame di a macchina: piastra di ferru di 100 mm di spessore.Nisuna vibrazione à alta velocità è avè una longa

 


Tempu di Postu: Mar-02-2022